L e n s a - L i l y

By: Paint with the Light

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Thursday, 29-Jun-2006 02:19 Email | Share | | Bookmark
Itu aku

laut ..
amat mendamaikan ..
hati yang gundah ini ..




Wednesday, 28-Jun-2006 01:46 Email | Share | | Bookmark
@ Kuantan

 
 
 
View all 19 photos...
Episod kat kuantan lagi, ketika di rumah razin family dia jemput makan tengah hari bersama dan juga ketika kami di pasar malam


memories ...


Monday, 26-Jun-2006 12:31 Email | Share | | Bookmark
@ TC

 
 
 
View all 35 photos...
Last 2 weeks while I'm at Teluk Chempedak, Kuantan
Thanks to Lynn & Razin for being my model of the day






Saturday, 24-Jun-2006 16:34 Email | Share | | Bookmark
Spider

1
2
3
View all 9 photos...
Kalau dilihat, skang ni sume orang sibuk nak tengok citer Superman
Tapi kite orang sibuk nak jadi Spiderman
Hehehe ...Jadi sebab tak de keje, berangan la jadi Spiderman ...
Sebab kalau Superman, spender dia tak de stok .. dah habis






mane satu aksi korang ske ??


Friday, 23-Jun-2006 12:50 Email | Share | | Bookmark
Anak buah saya :)

 
 
 
Latest pics of Ameera Najeeha and her sister Ayeesha Nuha


[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net